Teamlead – Kundeservice

Teamlead – Kundeservice

Hjertet til bedriften vår ligger i kundeservice!

Som Kundeservice Teamlead skal du hjelpe oss å videreutvikle og administrere konsulentene i virksomhetens kundeservice team, slik at de kan supportere kundene på best mulig måte.

For å få til dette vil du få ansvar for å følge opp, motivere og videreutvikle eksisterende kundeservice team.

Brenner du for kundeservice og er klar for en utfordring vil vi gjerne høre fra deg!

 

Arbeidsoppgaver

–         Planlegge vakter og ferier

–         Oppfølging, motivering og videreutvikling av våre supportkonsulenter

–         Samarbeide tett med produkteiere og utviklingsteam

–         Ansvarlig for utarbeidelse og vedlikehold av brukerdokumentasjon

–         Videreutvikle Support og Servicedesk i henhold til våre DevOps rutiner

–         Generell support ved behov

 

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

–         Utdanning innen kundeservice/salg/økonomi/IT eller tilsvarende er ønskelig

–         Minimum to års erfaring helst fra tilsvarende stilling og bransje

–         Erfaring og meget gode resultater innen kunde-, salg- eller servicearbeid

–         Effektiv leder med meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

–         Evne til å forstå og løse kundens behov

–         God planlegging- og gjennomføringsevne

–         Kvalitet- og produktivitet fokus i alle ledd

 

Om Oss

Keystone.no er et innovativt programvareselskap med base i Norge.De siste 10 årene har vi utviklet programvare fra et operativt synspunkt. Målet vårt er å ha produkter som eliminerer manuell brukerinngang ved å bruke en trinnvis prosess for å automatisere driften.

I Keystone tilbyr vi en unik mulighet til å påvirke retningen til et selskap i rask vekst. Du vil jobbe med dyktige og dedikerte kolleger i et energisk miljø med mange sosiale begivenheter.

Vi er nysgjerrige og utforsker hele tiden ny teknologi og nye muligheter.

Kontakt Rita Presttun på Rita@keystone.no